unbalance01O Unbalance^2 se sice na různých místech dočtete, že se jedná o harémové rabukome, ale pravda je taková, že zas tolik komediálních situací tam není a s postupem času spíše ubývají než naopak. Ono se není čemu divit. Při snaze věrně vykreslit city mezi studentem a učitelkou jde sranda brzy stranou. A právě o nich tato manhwa je. Hlavním hrdinou ale není pubertální zamindrákovaný ubožák, jak jste pravděpodobně u tohoto žánru zvyklí, ale problémový (nicméně inteligentní) student ne nepodobný Shinu Sawadovi z Gokusenu. Jen učitelnice tentokrát není z mafiánské rodiny (její táta je dokumentární režisér), jde v podstatě o velmi spořádanou mladou slečnu, která má ve svém životě jasná a striktní pravidla, která podědila po mámě (možná proto s ní její otec nevydržel a utekl za moře).

unbalance02Příběh pro mne byl od počátku poměrně netypický – nestává se mi moc často, abych narazil na harémovku, kde hlavní hrdina od počátku ví, koho chce, dává to jasně najevo a rozhodně nemá v plánu se svého cíle vzdát.  Tím staví slečnu učitelku do poměrně obtížné situace. Její zásady jsou tvrdě konfrontovány s jejími tělesnými potřebami a rodícími se city.  Jenže… není na světě sama. Kolem Jin-Hoa (tak se hrdina jmenuje) se totiž potloukají dívky, které jsou si na rozdíl od naivní a nezkušené učitelky dobře vědomy, jakým alfasamcem je, a snaží se ho uchvátit pro sebe. Protože Jin-Ho má od počátku jasno, děj se točí primárně kolem toho, jak se mění pohled  Hae-Young Nah (učitelka) na „nedospělého“(19 let) studenta.

Možná jsem v oblasti harémovek nedostatečně erudovaný, ale podobný přístup jsem u žádné nezaznamenal, takže jsem si četbu  (do aktuálního vyšlého 9. volumu) poměrně vychutnával. A to i přes občasné lapsy a dějové nelogičnosti i přes na můj vkus až příliš narostlé hrudníky většiny hrdinek (skoro jako kdyby tu platilo pravidlo, že cokoliv co má měnší prsa než čtverky je chlap).